Duża część z nas odczuwa na wiosnę dużą potrzebę zrzucenia zbędnych kilogramów na wiosnę. Jednak dieta ciągle trwa i się ciągnie. Jak na niej wytrwać?

odchudzanie22

Jak wytrwać na diecie?

  1. Zaplanuj zdrową dietę, podczas której porcje posiłków zmniejszą się tylko nieznacznie. Wtedy nie będzie się pojawiał wilczy głód, a samo odchudzanie będzie przebiegało harmonijnie i nie pojawi  się efekt jojo.
  2. Nie rezygnuj z ulubionych posiłków. Dieta nie powinna składać się z samych wyrzeczeń, a podczas jej trwania dobrze jest, żeby pojawiały się ulubione potrawy. Dzięki temu nie będzie pojawiało się uczucie, że z czegoś trzeba rezygnować.
  3. Wyszukuj ciekawe i pyszne nowe przepisy. Jeżeli poświęcisz czas na wyszukanie dietetycznych pyszności, to wytworzy się poczucie większego zaangażowania i radości z nowej wspaniałej diety.
  4. Pamiętaj o swoim celu. Na początku odchudzania, określ swój cel, który nie będzie brzmiał „schudnę”, tylko dokładnie określ,  ile zamierzasz schudnąć, a najlepiej jak wyglądać. Należy przy tym pamiętać, żeby ten cel był realny. W chwilach słabości przypomnij i zwizualizuj sobie jak chciałabyś wyglądać.
  5. Dieta powinna być przyjemnością. Znajdź aspekty diety, które sprawiają Ci przyjemność i ciesz się z tego. Może to być gotowanie, szperanie po internecie w poszukiwaniu nowych przepisów, zajęcia fitnessowe, codzienne selfie, które na przestrzeni tygodni pokażą jak się zmieniasz.