przepisc

  • CZEKOLADA – Przeciwdziała depresji oraz zmniejsza podatność człowieka na różne  choroby, np. schizofrenię.
  • ŚNIADANIE – Wielomiesięczne badania, potwierdziły, że jedzenie dużego śniadania sprzyja gubieniu kilogramów. Posiłek powinien być bogaty w białko i węglowodany,  dzięki czemu nie będziemy odczuwać głodu przez dłuższy czas.
  • PIECZYWO CHRUPKIE – Zawiera w 100 gramach więcej kalorii niż inne rodzaje chleba!
  • LODY Śmietankowe – To źródło wapnia, białka, witamin z grupy B oraz żywych kultur bakterii, które wspomagają zachowanie prawidłowej mikroflory przewodu pokarmowego. W lecie śmiało możemy wprowadzić je do menu jako przekąskę.
  • CEBULA – Spożywanie jej zmniejsza ryzyko występowania raka żołądka.
  • PAPRYCZKA CHILI – Obniża poziom insuliny w organizmie. Insulina to hormon odpowiedzialny za magazynowanie tłuszczu w organizmie. Jej niski poziom sprzyja chudnięciu – zapobiega odkładaniu się tłuszczyku.
  • SUROWY SZPINAK – Warzywo to poprawia humor. Jest źródłem tryptofanu – obojętnego elektrycznie aminokwasu, który obniża negatywne emocje.
  • CYNAMON – Poprawia apetyt, przyspiesza trawienie, zapobiega wzdęciom, a także obniża poziom cukru we krwi.
  • PISTACJE – Zmniejszają ryzyko chorób serca oraz cukrzycy.