- Zamówienia przyjmowane są:
· drogą telefoniczną pod numerem 519 000 060
· drogą elektroniczną pod adresem info@dietety.com
· przez formularz kontaktowy - Realizację zamówień złożonych do godziny 9 rano, możemy rozpocząć od dnia następnego, natomiast zlecenia przyjęte po tej godzinie będą realizowane od „pojutrza”. Zamówienia złożone w weekend są traktowane jak poniedziałkowe.
- Do przyjęcia zamówienia niezbędne są następujące informacje:
• Imię i nazwisko
• Numer kontaktowy
• Adres dostaw
• 1-godzinny przedział czasu na dostawę (nasi kurierzy jeżdżą od godziny 3:00 nad ranem do 10:00)
• Rodzaj i kalorycznośc diety
• Terminy, w których dieta ma być dostarczana
• Adres mailowy
- Po złożeniu zamówienia, przesyłane jest potwierdzenie zlecenia, które jest równoznaczne z zawarciem umowy i obejmuje wszystkie szczegóły, takie jak, rodzaj i kaloryczność dostaw, informacje dotyczące dostaw, wycenę, konto do przelewu etc. W razie nie otrzymania takiej wiadomości, uprzejmie prosimy o sprawdzenie spamu oraz ponowny kontakt telefoniczny lub mailowy.
- W razie jakichkolwiek nieścisłości kontaktujemy się telefonicznie lub drogą mailową w celu wyjaśnienia wątpliwości.
- Prosimy o przelanie należności za zamówienie, przed jego rozpoczęciem na numer konta: 71 1140 2004 0000 3202 7572 5173 (mBank), a następnie przesłanie potwierdzenia przelewu.
- Nasi dietetycy udzielają bezpłatnych porad telefonicznie lub mailowo. Jeżeli życzą sobie Państwo skorzystać z takiej porady, to prosimy o kontakt.
- Dostawy realizowane są, w cenie diety, w obrębie Warszawy oraz dodatkowo płatne w miejscowościach okolicznych. Nasi kurierzy jeżdżą od godziny 3 nad ranem do 10:00 rano. Prosimy o podanie 1-godzinnego przedziału czasu na dostawę.
Szczegóły znajdują się w zakładce „Obszar dostaw”. - Istnieje możliwość zawieszenia dostaw diety, zmiany godziny i adresu dostawy lub zmiany rodzaju diety w opłaconym okresie. Należy o tym poinformować najpóźniej do godz. 9.00 dnia roboczego poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić zawieszenie lub zmiana. Opłacone dni są przesuwane automatycznie na dalszy okres rozliczenia lub na inny, wskazany przez klienta termin.
- Dietety.com w przypadku braku płatności w terminie ma prawo zaprzestać dostaw zestawów dietetycznych w dowolnym momencie zamówienia.
- Do czasu spożycia, wszystkie posiłki powinny być przechowywane w lodówce.
Dołącz do nas!