Nie lubisz pić wody i dlatego pijesz jej za mało? Te przepisy sprawią, że pokochasz ją całym sercem!

Dlaczego warto pić więcej wody?

W ciągu doby nasze ciało w traci ponad 2 litry wody (a nawet więcej, jeśli intensywnie trenujesz lub po prostu jesteś aktywna). Te straty trzeba uzupełniać na bieżąco. Jeśli nie lubisz pić czystej wody, zrób sobie smakową. I uwaga! Nasze propozycje nie zawierają cukru!

pobrany plik

1. Przepis na wodę smakową o smaku tutti frutti

Wrzuć do 2 l dzbanka po garści mrożonych porzeczek, malin, kilka śliwek i pokrojoną w plasterki limonkę lub cytrynę. Zalej wodą mineralną i wstaw do lodówki na noc.

2. Przepis na wodę smakową o smaku grejpfruta

Wymyj małego grejpfruta i pokrój wraz ze skórką w cienkie plasterki. Dodaj kilka posiekanych listków mięty. Dodaj wodę mineralną. Trzymaj w lodówce przez całą noc.

3. Przepis na wodę smakową o smaku cytrusowym

Umytą limonkę i pół cytryny pokrój w cienkie plasterki wraz ze skórką. Dodaj łyżeczkę startego korzenia imbiru i garść liści bazylii. Ta wersja znakomicie smakuje z wodą gazowaną. Trzymaj w lodówce przez całą noc.

4. Przepis na wodę smakową o smaku śliwkowym

Kilka mrożonych śliwek wrzuć do 2 l dzbanka, dodaj plasterki cytryny. Jeśli nie lubisz cytrusów możesz dodać pokrojone jabłko i kawałek laski cynamonu. Uzupełnij wodą. Podawaj z kostkami lodu.