Każda kobieta marzy o płaskim, jędrnym i gładkim brzuchu. Pomocne w osiągnięciu tego celu będą dieta, kosmetyki, zabiegi kosmetyczne i co najważniejsze ćwiczenia.

KOSMETYKI I MASAŻ

Chociaż kosmetyki nie odchudzą twojego brzucha ani nie usuną cellulitu to warto je stosować po to, aby uelastycznić naskórek poprzez odpowiednie nawilżenie. Podczas wmasowywania kremu możesz wykonywać pobudzający masaż brzucha. Do masażu możesz stosować także szorstką gąbkę lub rękawicę, masażer z wypustkami lub bańki chińskie.

DIETA

Powinnaś ograniczyć spożywanie białego pieczywa, makaronu, ryżu, ziemniaków, a zamiast nich jeść kasze, brązowy ryż, ciemne pełnoziarniste pieczywo i razowy makaron.

Zrezygnuj także z tłustego mięsa i smażenia. Aby uniknąć efektu balonika i wzdęć zrezygnuj z fast foodów, kapusty, roślin strączkowych i gazowanych napojów.

Spożywaj jak najwięcej produktów zawierających błonnik, czyli owoców, warzyw, kefirów, jogurtów.

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA

Tłuszcz najszybciej spalany jest podczas ćwiczeń aerobowych połączonych z treningiem siłowym. Powinno się ćwiczyć co najmniej 3 razy w tygodniu po 45 minut. Codzienne ćwiczenia wbrew pozorom nie są najlepszym rozwiązaniem. Mięśnie brzucha muszą mieć czas na regenerację.
Należy ćwiczyć nie tylko mięśnie proste, ale także skośne i dolne. Pamiętaj o rozgrzewce przed ćwiczeniami i rozciąganiu po. Rozciąganie  nie tylko zapobiega rozstępom, ale także wzmacnia dodatkowo mięśnie brzucha.
Najlepszą formą treningu nie tylko brzucha, ale całej kobiecej sylwetki jest taniec lub fitness z elementami tańca.
2280c2de002ccc124d4b2074