Jarmuż ma wyrazisty, kapuściany posmak. Koktajl wzbogaciłam słodką gruszką, bananem i sokiem z pomarańczy. Na górze wylądowała żurawina i płatki migdałowe. Wyszło naprawdę pysznie :)

Czas przygotowania:Przygotowanie zielonego, super zdrowego i pysznego koktajlu zajmie nie więcej niż 15 minut.

koktajl-jarmuz-6-654x435

Składniki

  • spora garść jarmużu (ok. 50 g)
  • 1 gruszka
  • 1 banan
  • sok z 1 pomarańczy
  • do podania: płatki migdałowe, suszona żurawina, liść jarmużu

Wykonanie

  1. Jarmuż przelej wrzątkiem, a następnie zimną wodą. Odłóż na durszlak do odcedzenia. Usuń twarde nerwy z liści i wrzuć do pojemnika blendera.
  2. Gruszkę i banana obierz, pokrój na mniejsze kawałki. Z gruszki usuń gniazda nasienne. Owoce dodaj do pojemnika.
  3. Dolej sok pomarańczowy i blenduj kilka razy, aby wszystkie składniki dokładnie się zmiksowały. Jeśli koktajl jest za gęsty dodaj więcej soku w razie potrzeby.
  4. Na koniec udekoruj koktajl – ułóż żurawinę, płatki migdałowe i liść jarmużu.