Dowiedz się, jak zaplanować proces odchudzania, by za kilka tygodni cieszyć się i dobrą formą, i smukłym ciałem bez zbędnych kilogramów.

1. Prowadź dziennik dietetyczny

thumb

Przez kilka dni zapisuj wszystko co jesz, następnie zaznacz różnymi kolorami poszczególne grupy produktów np. niezdrowe przekąski i to co chcesz jeść na diecie. Na tej podstawie ułóż jadłospis na kilka dni.

2. Gotuj dania na kilka dni

11939474_431477007061029_699403882_n

Zwłaszcza na początku gotuj duże porcje, które będziesz mogła podzielić na kilka posiłków. Nie zakładaj, że codziennie – np. na obiad – będziesz jeść coś innego. Lepiej przygotować więcej, bowiem dzięki temu zachowasz i regularność jedzenia, i nie wpadniesz na pomysł jedzenia na mieście.

3. Otwórz się na nowe przepisy

6d701d38-7ec5-4749-a8b9-7e31f0801fbe_20090507034449_Shutterstock19872808ok

Wypróbuj koktajle, które są niskokalorycznym i pełnowartościowym posiłkiem, który możesz mieć zawsze przy sobie. Innym przykładem jest dietetyczne ciasto marchewkowe lub różnego rodzaju chłodniki.

4. Prowadź dziennik aktywności

organizer-blog

Zaplanuj sobie codziennie 30 minut na sport. Może to być szybki marsz, ćwiczenia w domu lub jogging. Aktywność fizyczna przyspieszy odchudzanie i poprawi wygląd twojego ciała.

5. Znajdź miejsce, w którym będziesz robić zakupy

targ-20a4374398a66078c00600f63f6,630,0,0,0

Znajdź dobry targ, gdzie możesz kupić świeże, zdrowe i naturalne produkty prosto od producentów. Ważne, byś dobrze czuła się w tym miejscu i miała duży wybór produktów. Wtedy z przyjemnością zmienisz swój styl życia na zdrowy.